Kızlar düzeniniz nasıl ? Bizimkinin gündüz uykuları çok kısaydı yaklaşık bir ay. Sadece günde bir kez 12-2 arası derin uykuya geçerdi sonrası da hep 5-10 dk böyle olunca da akşam krizleri oluyordu. Akşam da 8-9 gibi genelde gece uykusuna geçip sabaha kadar sadece emmek için uyanıyordu. Son birkaç gündür yine rutini değişti akşam 5te falan uyumaya başlıyor. Merak ettiğim uyku uykuyu getirir mi gerçekten yoksa gündüz uyumayan bebek gece daha rahat mı uyur ? Erkenden uyuyunca bu sefer gece uyumayacak diye de korkuyorum.