Kartanesi26_ evet çocuk polikilinige gidiyorsun ona diyorsun emzirme polikilinige inecem istek wt diyorsun gidiyorsun benim gittiğim hastanede var ben ihtiyaç duymam diye aldırış etmiyordum 1 aylıkken kilo almayınca gittim iyiki gittim bebeğim yanlış emiyordu sayesinde duzelttik çok şükür bi sor istersen çok faydasını görürsün bide benim sütumde şu gibi cnm onu dert etme sitres yapma bide bi git istersen emzirme polikilinige ben dün gittim haftaya tekrar çağırdı duzenli rakip ediyor bebegi çok güzel ilgileniyor