Merhaba anneler yeni doğan bebeğimde göbek deliğinin üstünde bir şişkinlik var beze gibi çocuk dr hiç bir şey demedi ilk kontrolünde. Başka bir dr tanıdığa sordum göbek fıtığı bu çocuk cerrahisi görsün dedi. Randevu aldım hemen. Bununla karşılaşan var mı tedavisi nasıl oldu ?