Bizde de oldu probıyotık aldım eczaneden. Sebzeye ara verdım armutlu elmalı püreler verdim tek öğün sadece oglenlerı verdim duzeldı. 2 aydır ek gıda sürecındeyız hala tek öğün verıyorum bazen öğleden sonra meyveli püre verıyorum sorun yaşamıyoruz en fazla 2 güne yapmış oluyor kakasını