merkursavascisi_06
Aslında direk arayıp sormak çok güzel olur canım,düğünün için bir eksiğin var mı diye yok derse altininin fiyatı kadar hesabına gönderebilirsin gitme imkanı yok ise varsa da altınını götürürüm ismi altın olur kesinlikle.
Eşimin bir arkadaşı biz evlenirken arayıp tebrik etmiş,kardeşim kusura bakma gelemeyeceğim hesabına çeyreğin fiyatını gönderelim kabul edersen dedi eşim bekar olunca gitmiş o çoluk çocuk tek gelse değişik olacak masraflı diye düşündu herhalde ve o zaman çeyrektenn 100-200 fazla göndermişti hatirliyorum 6 yil oldu , hesaptan atarsan sen gideceğin yol parası kadar fazlasını atabilirsin.