Bebeğim 2 ay 1 günlük bir haftadır uzanırken ayak ucundaki nesnelere bakarken göz kapağı değilde bildiğiniz göz bebeği titriyor havale geçirir gibi çok korkuyorum yarın doktor randevumuz var ama birde size sormak istedim sizce kötü bir şey midir videosunu çektim doktora göstermek için