Diş çıkarma döneminde olur yemede bozukluk, uykuda bozukluk, huysuzluk herşeye sebepsiz ağlama. Tabi hepsi olacak diye birşey yok bebeğe göre değişir benim bir kızım var 3 yaşında birde oğlum var 15 aylık oğlum öyle şuanda yediği şeyleri yemiyor çıkarıyor