Kızlar 13gunluk kızım var gogus yaralarım var iyileşiyor gıbı ama onun yanı sıra hemen sut doluyor 2saatı gecınce damlamaya baslıyor hatta tazyikli geliyor. Bu durumda da bebeğim ememıyor. Öncesinde elimle biraz sagıp veriyorum oyle emiyor. Geceleri de uyuyamıyorum sıslıkten. Uzun oldu k.bakmayın ne zaman gecer bu sıkıntılı durumlar bılen var mı ?