BirAnneBirBebekkkKk Oğluma gözlük verdiler bugün çok üzgünüm göz tembelliği varmış gözü %60 görüyormuş birtanesi çok üzüldüm hiç farketmedim küçücük çocuklarda gözlük olması insanı şaşırtıyor üzüyor
Feyzosumunannesi BirAnneBirBebekkkKk Kızım 3 yaşına girecek. Doğuştan iki gözünde de içe ve yukarıya kayma var. Fakat 6 doktor gezdim hiç biri gözlük vermedi. Ameliyat olacak kızım.