ElifMiram 6. ay bittikten sonra hatta 6,5 aylıkken başladık. Zaten ek gıdanın ilk 45-50 günü (3 gün kuralı ile) tadımlar ile geçiyor ve 9. aya kadar da tam öğün şeklinde değil. Ağırlıklı olarak anne sütü veya devam sütü ( veya her ikisi ile besleyenler). 7. ay ortasında kahvaltı öğünü denemesi baslıyor çeyrek yumurta sarısı az lor peynir sonra zeytin ( yine 3 gün kuralı) öyle öyle öğünler oluşuyor. Doktorumuz sebze ile baslattı sonra meyveler denedik en son da hayvansal gıdalar ile devam ettik. ( kuzu kıyma keçi sütü vb.) alerjen gıdalardan ilk baslarda uzak durduk, küçük çekirdekli meyve ve sebzeler ( domates patlıcan çilek bamya bezelye taze fasulye bunlar kuvvetli alerjenler) bakla uzun süre yasaklı. Bizim listemiz bu şekildeydi. Hiç blender bulamaç vs yapmadım ( diş çıkartma dönemi hariç) blw usulü hafif haslayarak verdim herşeyini, taklit ederek hemen çiğnemeyi öğrendi ( ilk haftalarda öğürmeler olacak çok normal karsısına geçip siz nasıl yenildiğini çiğnendiğini gösterin hemen yapıyorlar, istemediğinde ısrarcı olmayın) dişi çok geç çıkmasına rağmen damakları cok keskindi. Umarım yardımcı olmuştur. kolaylık diliyorum. Bir de su içme alıskanlıgı için sürekli karsısında su için, ilk basta su da tatsız geliyor, elma - limon kabugu ile aromalandırabilirsiniz.