50 gündür adet olmuyordum bugün doktora gittim. Rahim duvarın 20 mm dedi ve kendisi bile çok şaşırdı. Yumurtalıkların baya yaşlanmış menopoza doğru gidiyorsun dedi. Biyopsi aldılar sebebini öğrenmek için 2 hafta sonra sonuçlanırmış. Kanserden şüphelenmiyorum ama farklı bir terim söyledi internetten baktım da başlangıcı gibi birşey yazıyordu. Dua edin lütfen biyopsi sonuçları temiz çıksın. Allah affetsin yaşım daha 30 menopoz için çok erken. Moralim o kadar bozuk ki kötü birşey çıkacak diye ödüm patlıyor 🥺