zeynep91 ben hep prosyneo kullandım başka bi mama denemedim çünkü bebeğim severek içiyor. Gaz yapmadı diyemem ama aşırı gaz yapmadı en azından. Kusma sorunumuz hiç olmadı zaten. İçeriğinden dolayı bu mamayı tercih ediyorum, biz memnunuz, kilo alımı falan güzel.