kizlar oğlum mayista 2 yasinda oluyor şimdiye kadar TV telefon izleterek yemek yediriryordum ama konusmasini etkilediğini düşündüğüm icin ekrani birakmaya karar verdim simdi hic bişey yemiyor asiri iştahsız agzindan geri çıkarıyor kendini kusturuyor nasil bi yol izlemeliyim dr a da götürdüm vitamin şurubu verdi sadece