gkcesrp merhaba kızım 11 aylık. 6 aylıkken ilk kez uçaktaydı sonrasında da uzun yolculuklar da yaptık uçakla. Ekonomi uçacaksanız zaten koltuklar dar, kalkış anında etrafta hiç kimse olmuyor dolayısıyla birini görmesi imkansız. Cam kenarına oturursunuz. Memeye aldığınızda etrafı göremiyor. Koltuk arkasında ki uçuş kartları çok dikkatini çekiyor ve onlarla oynuyor memede olmazsa ve iyi haber uçak motor sesinde bebekler uyuyor ☺️ içiniz rahat olsun. Biz uçuşlarımızda çok sayıda başka bebeklere de denk geldik. Onlar ağlasa da kısa sürede sakinleştiler zaten. Uçak havalandıktan sonra eğer uyumazsa babası yada siz uçak içinde gezdirirsiniz. Yanıma atıştırmalık da alıyorum. Muz yediriyorum, yapıştırmalı kitapları da seviyor, onlardan alıyorum. Hep bekliyorum, sıkıldıkça çantamdan bir şeyler çıkarıyorum bir anda değil. Bazen bir şeye gerek bile kalmıyor. Uçuş kartıyla uzun süre oyalanıp, uyuyor. İçiniz rahat olsun 🌸 iyi yolculuklar… ve bence kulaklık falan hiç gerek yok. Dar alan olduğu için emiyor ve uyuyorlar. Bu arada kızım aşırı aşırı hareketli bir bebek buna rağmen uçuşlar eğlenceli geçiyor.