filtrekahvemm Kızlar ayakkabılarınızı nasıl temizliyorsunuz önceden ben elimde temizliyordum makineye atmıyordum ama şimdi çocuktan fırsat bulamıyorum makinede yıkıyormusunuz beyaz ayakkabılar için tüyolarınız var mı??
gencbir_anne filtrekahvemm narin programında düşük sıkmada 30 derecede yıkıyorum beyazlar deterjanı koyuyorum bir tek eğer çok lekeliyse makineye koymadan önce leke çıkarıcı sıkıyorum
gencbir_anne filtrekahvemm ayakkabı orjinal ise sararacağını sanmıyorum yani en azından benimkiler sararmadı.
Nacafa papatyagibi normalde kumaşı daha kalın spor alıyordum ilk defa ince kumaşlı kullanınca bir tedirgin oldum da üstte biri daha makinaya atıyorum yazmış gözü kararttım bende atacağım hahsha
papatyagibi Nacafa At gitsin aman ayakkabıyada mı incelik gösterecegiz 😂 Pürü pak cıktı valla. Birde üstüne kurutmaya attım