mrvsvc Merhaba güzel anneler 🤗 Bebeklerinize kullandığınız lor peynirlerini nereden alıyorsunuz marketlerde organik olanlar var mı ?
artikbiranneyim mrvsvc peynir altı suyundan yapılmış yazıyor içeriğinde. Onlardan alabilirsiniz. Fileden teksüt markasını aldım ben en son
ecekrk mrvsvc kendiniz evde yapabilirsiniz çok basit oluyor kesik yapabilirsiniz evde süt kaynayınca limon sıkıyorsunuz sonrada süzüyorsunuz bu kadar
aliecem mrvsvc ben evde yoğurda su katıp çok az tuz katıp kaynatıyoruz bı gece bekliyor soğukken süzüyoruz mikserde cekincede labne oluyor😂❤️
mrvsvc artikbiranneyim teşekkür ederim 🤗 bulunduğum yerde file yok acaba Migros ta falan bulabilir miyim
artikbiranneyim mrvsvc bilmiyorum ki dediğim gibi buldugunuz markaların içeriğine bakın peynir altı suyu yazıyorsa okey onu alabilirsiniz 🌸
artikbiranneyim traum86 buzdolabında saklıyorum ama buzluğa da koyulabilir bence. Harras organik labne kullanıyorum fileden
aliecem traum86 loru mikserde çekince labne gibi oluyor herkes süt yazmista ben yoğurda su katıp az tuzla kaynatıyorum lor oluyor sicakken suzulmez sogugunca asıyorum lavaboya altına kab koyuyorum suyunda kullanıyorum peynir altı su oluyor
artikbiranneyim ecekrk bu söylediğiniz kesik oluyor ve süt içirmekle aynı sey maalesef. Gerçek lor peyniraltı suyundan yapılıyor
artikbiranneyim aliecem bu da çökelek oluyor maalesef 😅 önce peynir altı suyu elde edip onu kestirmelisiniz
mamalika aliecem ben de denedim bunu ama kupkuru ve sert oldu. Lor daha sulu ve yumuşak oluyor. Nerde yanlış yaptım acaba sizinkinin kıvamı nasıl?
artikbiranneyim cerend24 labneyi bi sayfada görüp yaptım loru zeytinyagı ile blenderdan gectim ama bebeğim yemedi öyle. Şimdi fileden harras marka organik labne alıyorum. Makro varsa elta ada güzel, bio gurme güzel