Üşütmeyen mayolar varmış owli de falan ama bilemiyorum ben de kararsız kaldım. Benim oğlum da beyaz tenli ben de öyleyim ve doktorumuz 1 yaşından önce güneş kremini önermiyor o yüzden uzun kol mayo ve tepesi kapalı simitlerden kullanmayı düşünüyorum ya da güneş etkisini tamamen kaybedince çıkacağız 🤷♀️