eses123 bugün kargodan geldi az önce fırını sildim benim fırın gerçekten çok kötüydü lohusalık falan çok salladım.guzel çıkardı yağ çözücüden iyi.sonra kıyafetlere kullananları okumuştum o yüzden sildigim beze sıktım bezi atmayı düşünüyodum tertemiz yaptı gıcır gıcır.daha henüz bu kadar kullandım ama cam bile siliyolarmis