Merhaba bebeğim dört aylık geceleri uyanıp emip geri yatıyor sadece anne sütü alıyor bebeğime bu gece birkaç kez kalktım ama birkaç gündür çok yorgun olduğum için gece Ağladığında emzik verdim sonra uykuya daldı ama uyandığımda çok pişman oldum sizce aç kalmış mıdır çok vicdan azabı çekiyorum 😞😞