Kızlaaar yaklaşık 16 gün oğluma tuvalet eğitimi vermeye çalıştım tam bir şeyler yoluna girdi artık daha iyiyiz dediğim an da deprem oldu ve 5-6 gün evimde kalamadım bu süreçte oğlumu bezlemek zorunda kaldım çünkü çamaşır yıkamak her dk lavaboya götürmek oldukça zor oldu. İlk gün denedim bir kaç saat ama baktım yok üşütüp hasta olavak o sebepten bağladım. Dün akşam evimize geldik ve oğluma kaldığımız yerden devam etmemiz gerektiğini güzel güzel anlattım zaten son bezimiz bağlıydı birlikte çöpe attık ve kilot giydik. Dün geceden beri tekrar tuvalet eğitimi veriyorum.. şimdilik söylemiyor ama ben güzel güzel anlatıyorum. Bakalım ınsallah 1 hafta içinde toparlarız diye ümit ediyorum.. kakayı eğitim süreci boyunca hiç söylemesi ben yakalarsam yaptırdım ama çişini söylemeye başlamıştı. 1 hafta aradan sonra çişi de söylememeye başladı kafası karıştı sanırım.. neyse toparlayacağız.. üstümüze destek atın pozitif cümleler atın 😄🩵🤲🏻