Bebeğim 2 aylık süt ve yumurta alerjisi var alerji maması kullanıyoruz sağıp vermeye çalışıyorum ama düzenli sağım yapamadığım için 10 20 cc anca çıkıyor bebeğimde bazen emiyor basen emmiyor. Mama kullananlar bebeğinizin gelişimi nasıl kilo boy olarak bi gerilik oluyor mu çok korkuyorum bu mamayı da öyle çok severek yemiyor