sudeezeren İlk çocuğumda atak matak hiçbir şey yaşamadım, uykusu çok düzenliydi, dişi çıkarı ben sonradan görürdüm aaaa dişi çıkmış diye, çünkü ne huzursuzluk ne bir şey. İkinci çocuğum tam tersi her şeyi dibine kadar yaşıyoruz 🤠 O yüzden her çocuk farklı.