Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var ailemden uzaktayım eşimin işi dolayısıyla bir yıl oldu geleli ne bir tanıdığım ne bir arkadaşım var çok bunalıyorum zaten lohusa depresyonunu dibine kadar yaşadım aşırı yıprandım toparlanamıyorum bebeğim aşırı kucak delisi sürekli sallanarak uyuyor yemek bile yiyemiyorum hiçbir işimi yapamıyorum sürekli mutsuz ve gerginim memeyi bıraktı sürekli sağım yapıyorum bazen ağlıyor sağımı bırakıp tekrar bebeğimle ilgileniyorum eşim destek oluyor sağolsun ama ben kendimi hiç iyi hissetmiyorum ve kendime sinirleniyorum bi çocuğa bakmak bu kadar zor mu beceremiyorsun diye bazen bebeğime sinirleniyorum kızıyorum o kadar üzülüyorum ki ailemin yanına gitme şansım var ama eşim bebekten ayrı kalsın istemiyorum. Lütfen bana yanlız olmadığımı herkesin aynı şeyleri yaşadığını söyleyin kendimi kötü bi anne olarak hissediyorum