6 aylık oldu ama 4. Aydan beri meme reddi ara ara ve hep iştahsız. Öyle aman aman emeyim demiyo yani hep zorumla. Hem tek meme emip hem de 2,5-3 saat acıkmıyor ben teklif etmeden meme istediği çok nadirdir. Sürekli sütüm azalıyo ben normale çeviriyorum yine emmek istemiyor süt yine azalıyor. Artık o kadar bıktım ki zorlamaktan,şekilden şekile girip ağzına sokmaya çalışmaktan😢😥 bi de ek gıda veriyorum ya şimdi tövbe acıkmıyor bebe. dün biri 1 yaşındaki çocuğunun çok emmesinden şikayetçiydi. Keşke emse keşke…