Omeraslan nohutunannesi oğlumun boynunda vardı. Kendi patladı doktora götürmüştük önemsiz demişti. Bizimki biraz daha büyüktü. İçinden sert beyaz bir şey çıktı. Aynısı gibi başka yerinde yoksa patlar birkaç güne
nohutunannesi findikkurdununannesi bebeğim kilo aldığı için mi oluyor yani? Geçer mi peki ağrıyan birşey midir
findikkurdununannesi nohutunannesi findikkurdununannesi Evet bebeğin büyüdüğü ve kilo aldığı için oluyor. Ağrı yapmaz kendiliğinden sönüp geçecek