Selam tecrübeli anneler 🌸
Sizlere bir sorum olacak. Yaşım gereği ikinci çocuğuda hemen yapmak istiyorum. Birinci çocuğu emzirirken ikinciye hamile kalınca süt emen bebeği zehirliyor meme reddi yaşıyor gibi bir şey duymuştum. Bugün emzirme egitiminde bunun yanlış olduğunu kesinlikle zehirlemedigini söylediler. Sizlerde durum nasıl oldu? Peş peşe hamile kalan var mı aranızda 🌸 İlk gebelikten ne kadar süre sonra hamile kaldınız?