Emine_2222 Kızlar oğlumun tırnağı bir süredir böyle tırnaklarını yiyprdu o yüzden oluyodur diye düşündüm ama gittikçe ilerledi eti baya çekilmiş tırnağın kökü görünüyo etide şişmiş fotoğrafta belli oluyor zaten kırmızı baya bu neden olmuş olabilir ne yapmam lazım tırnağımı düşecek acaba
ozcan39 Emine_2222 Tırnak düşmesi böyle olmaz sanıyorum ki ama tırnak etlerini çok kötü koparmış, o yüzden o kadar şişmiş. En yakın zamanda bir pedagoğa götürün derim, alttan yatan psikolojik neden incelenmeli. Ayrılık kaygısından dolayı yapıyorlar.
Emine_2222 ozcan39 uzun süredir bu tırnak yeme olayı var maleesef şuan 2,5 yaşında ocak ayında okula baikadı ama okula başlamadan önce tırnak yemesi vardı bi ayrılık vs de olmadı