LezizeNine  kızlar bu ilacı doktorum demir düşüklüğü için vermişti geçen yıl ama kullanmadım fazla demir eksikliğinden olacak hep halsiz yorgun hissediyorum şimdi kullansam olur mu doğumdan önce ve sonra kullanamadım mide bulantısı tutuyordu.
Aseldurumom_ LezizeNine doğumdan sonra bende kullanıyorum hala 15 ay oldu canım tarihi geçmediyse kullanabilirsin
elifozkan LezizeNine ben bunu hamileyken kullanıyodum dolayısıyla emzirirken de kullanılabilir sıkıntı olmaz
esraygt156 Ewt doktorum da bana yazdı doğumdan sonra gunde 2 tane baya kansızım 3 ay kullandım suan ıyıyım bana da asırı mıde nulantısı yaptı ama bu sayede zayıfladımmmmm
LezizeNine esraygt156 ay çok iyi kızzzz 😍😅 teşekkür ederim canım 😘 Aseldurumom_ tarihi 2026 yazıyor çok teşekkür ederim canım 🩷 elifozkan çok sağol canım kullanıcam 🤗🩵