esraoza Benim bebeğim 2 aylık ve sadece kucağımda uykuya geçiyor yatağına bıraktığım an uyanıyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum sizlerde durum nasıl ?
MinikBaligim esraoza o aylarda bebeklerin anne kokusuna ihtiyacı oluyor yanına uzansanız dalınca kalksanız bu arada atak dönrmş veya gazda olabilir
sgull esraoza benim oğlumda iki buçuk aylık bana kucakda uyutmaya alıştırma dedikleri için karnını doyurduktan altını değiştirdikten sonra biraz konuşuyorum onunla yatağına yatırıp klasik müzik açıyorum sık sık kontrol ettiğimde uyumuş oluyor birde gece gündüz kavramını alıştırmaya başladığım içinde olabilir
glz2 esraoza 10 aylık memede uyuyor pek nadir arabada kendi kendine uyur ama evde asla tek uyuduğunu görmedim bende memeden ayrı uyutmak istiyorum ama kıyamıyorum da elbet bırakacak
esraoza MinikBaligim evet maalesef gaz problemimizde var be yapacağımı şaşırdım valla kıvranmaktan uyuyamıyor
gger Daha çok küçük size ihtiyacı vardır kucağımızda uyumaya ama evet yorucu bir süreç. Ben emzirir doyurur gazını cıkartır yatağına koyardım uyumasını beklerdim o dönemlerde. Sonrs zaten algı açıldıkça değişecek uyku rütinleri
esraoza sgull bende gece gündüz farkını öğretip bir uyku rutini oluşturmak istiyorum aslında ama sanırım henüz erken
zeynepmav esraoza buzuki Orhan kolik şarkısı ile uyutuyorum ben gaz sancağını hafifletiyor çocuğumun uyku düzenine u şekilde geçti