patlakprezervatif Az önce aile ve sosyal hizmetler il müdürlüğünden evrak geldi. Ondan önce de telefonuma mesaj atmışlardı. 10 Nisan’dan önce başvuru yaptıysanız tekrardan e-devlet üzerinden başvurunuzu yenileyin. Hakkınızı kaybetmeyin.
esar3142561 patlakprezervatif bana ne mesaj geldi ne de kağıt 12 nisanda başvurmuştum siz ne zaman başvurmuştunuzki
kubraoktay patlakprezervatif nasıl yaptınız ben e devletten yapmaya çalıştım ama olmadı. Sendika üyeliğiniz bulunmamaktadır diyor.
Bibliosmia patlakprezervatif Bana da aynı mesaj geldi ama eve evrak gelmedi.Girip başvuruyu tekrar yeniledim.
Bibliosmia patlakprezervatif Size yeni mi geldi.Bana yirmi gün oldu mesaj geleli.Neye göre mesaj atıyorlar acaba
patlakprezervatif esar3142561 7 nisanda müdürlükten yapmıştım. 12 Nisanda yaptıysanız problem yok. 10 Nisandan önce yapılmaması gerekiyormuş
patlakprezervatif Ahsensmom_ ben 10 Nisan’dan önce form doldurmuştum. 10 Nisan sonrası olması gerekiyormuş
patlakprezervatif kubraoktay ortadaki kutucuğu seçmeniz gerekiyor sonra rıza formunu doldurarak devam ediyorsunuz
patlakprezervatif Bibliosmia bana mesaj yeni gelmedi. Evrak dün geldi. 10 Nisan’dan önce kayıt yapılması durumunda yeni yasa kapsamına girmiyor diye bildiriyorlar
patlakprezervatif 16temmuzannesi 10 Nisan öncesi yapsaydınız işlemi yenilemeniz için bildireceklerdi.
16temmuzannesi patlakprezervatif Benım oğlum 1 Ocak doğumlu esım 7 ocakta zaten başvurmuştu eskı sıstemde sonra bu olay çıktı, sosyal hizmetlere gıttık tekrar başvurmanıza gerek yok dedı, resmî gazetede yayınlanıp e devletten başvuracaksınız dedıklerınde tekrardan ılk 10 nısanda başvurduk
AliPoyrazz 16temmuzannesi doğum yapamama 1 ay var doğumdan sonramı başvuru yapmam gerekiyor öncesinden olmuyor demi