Dnzdmr ben arçelik 1000 kmg ha dı sanırım modeli kullandığım şöyle diyim arkadaşımdada hoower var evet bir problem çıkarmamış hoower fakat onun mesela 3 saat ayarlıyor 3 saatte durduğunda nemli cıkarıyor kapılara falan asıyor benım modelde nem sensörü var 4 saate kuruyorum mesela bazen 1.2 saat arası tam kurumuş olarak alıyorum sensör olduğundan birde onun iç kazanı neydi ismi unuttum yıpratıyor biraz eşyaları bendeki çelikti sanırıö hiç yıpranma küçülme olmadı eşyalarda arkadaşım mesela eskiden kurumadığında tekrar çalıştırırdı makineyi bu kezde fazla sıcak yediği için çekiyordu eşyalar küçülüyordu yani fakat makınede bir arıza yaşamadı yinede tercih sizin bence almısken elektronik sonuçta iyi araştırıp alın