goktugneslihan Kızlar acil destek atar mısınız ? Süpürge alacağım ama marka model konusunda çok kararsızım. Kullanan ve memnun olanlar yardımcı olabilir mi ?
zeyneppce goktugneslihan philipse hic yaklaşmayın berbat bir iki senede dökülmeye başlıyor. Benimki suan kullanılmaz halde bir köşede bekliyor. Dysonda şarjı uzun süre giden model varsa ona bakın derim
Minigim38 goktugneslihan Philips kullanıyorum çok güzel elim ayağım. Eşim kendi dükkanına da aldı arabasını falan da temizliyor