[silindi] Hemdem__ ben de bayılırımm kahvaltıya peynir aşırı severim özellikle erzincan tulum ve ezine 🤩 aslında bana sıcak pide verin içine tereyağ sürüp tulum peyniri koyup yiyeyim başka şey aramayabilirim 😅
[silindi] Perii0 benim pide içi tereyağ yorumunun altına bu sağlık bombası gelmemeliydi çok utandım püüü 😂
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Hemdem__ Boz diyeti boz 🤣Ben daha katı gıdaları yiyemiyorum, cesaretim yok. 2 günlük sezaryenliyim🤣
Hemdem__ NeclaLeylaCeydaOhnealaneala geçmiş olsun hayırlı olsun 🥰Posttaki yorumları okuyarak doymaya çalışayım 🤣🤣
50krsvertirreekk Hemdem__ Genel olarak kahvaltı insanı değilim ben 🙋🏻♀️ -patates kızartması -yeşil zeytin -bal,kaymak Diyeyim😂
[silindi] Perii0 yaa öyle mi benimki benim kafadan, kız da bize benzedi, baskül ailesi olucaz yakında 😂