Ztn hamilelikte aşırı kilo olabilir ama bazıları doğum sonrası emzirmekten dolayı veryor bende 60 la hamile kaldım 75 doğum yaptım sonra emzirmekten kilo kaybı oluyor dedi doktor 63 oldu sonra süt olsun diye kendimi saldım bebeğim 4 aya kadar emdi sonra mamaya geçtik bende 72de kalınca iki gündür spor yapyorum çok şu icyorum ama ise yaricakmi bakicam bı ay sonra bide sizin onerilerinize bakım dedim ama bana sorarsanız bence süt olsun diye herşeyi yemeyin yaptım en büyük hataydı çünkü çok yeşilik tüketin su ve bitki çayları yetyo süt için geri kalanı tatlı o bu bı size zarar veryo kilo yapyo malesef ☹️