narinlik Kız bebek Doğum kilosu 3680 Doğum boyu 52 2 aylık kilo 5990 2 aylık boy 63 cm Kızlar normal mi sadece anne sütü İlki kızım hiç emmedi o yüzden çok takıntılıyım buna Acaba yeterince kilo aldı mı diye
dizmanam narinlik doğum 3050gr 48 cm çıkış 2900 bugün aşımız vardı 5800 gram 57 cm bende anne sütü veriyorum ve gayet maşallahı kızlarımızın🧿🩷
Neslihannnnnnn narinlik iki aylık aşısını yaptırdınız mı ebe söylemiştir size Ebeler aşı yapmadan önce boyun kilosunu ölçüyor
ikramm322_ @narinlik gayet iyi kilosu boyuda benimde kızım 2 aylıkken 5500 kiloydu boyda 58cm di 3500 doğmuştu
Neslihannnnnnn narinlik normal diyorlarsa normaldir halkımız bu konularda panikletmeyi sever çocuklarımıza zayıf mı deyip anneleri üzmeye bayılırlar
Karanirem narinlik bebek ekstra kilolu 1 ayda 1.5 kilo almış benim bebeğimde böyleydi herkes obez ediceksin bilmem ne sadece anne sütü veriyodum napıyım mesela aç mı bırakayım yani demek istediğim zayıf olunca aaa çok zayıf kilolu oluncada obez ediceksin diyolar çok takılma sağlıklı olsun yeter
ikramm322_ @narinlik yeni 3 aylık oldu tartmamisim ama belli ki almamış çünkü gören herkes çok zayıf diyor doktorum mama ver dedi Bebelac gold vermeye başladım ama bir gelişme yok anlamıyorum niye gelişmiyor
narinlik ikramm322_ sma kullandım hep Bi kere golden goat denedim iyi kilo yaptı pahalı dlye bıraktık sonra
nura97 narinlik Masallah cok iyi. Benim bebegim de ayni boyle ama bizde mama takviyesi de var. Sadece anne sutuyle bu sonuc cok iyi Masallah bir daha nazar degmesin🥰