Kızlar merhaba. Oğlum 20 aylık. Biz kalabalık bir aileyiz. Kuzenlerimin de çocukları var. Ne zaman kuzenlerimle görüşsek oğlum çok ağlıyor. Zor bela susuyor. İyice korkucak diye çok fazla bulunamıyorum da. Dua okutturdum, okunmuş su içirdim ama yok hala devam ediyor. Böyle bir durum yaşayıp şunu yaptım düzeldi diyen var mı? Ne yapacağımı şaşırdım geçici bir durum mudur?