menekse67 4 yıldır xiaomi kullanıyorum çok güzel görüntü kalitesi falan gerçekten 2k pro benım kullandığım modeli daha once monitorlu wewell almıştık yan odadan bile çekim problemi yaşadım arada 1 duvar varken dahi monitor sürekli kesiliyordu iade edip xiaomi aldık 4 yıldırda hiç problem cıkartmadı gece görüşü falan gayet net ve güzel bebek ağlama bildirimi falanda var içine sd kart takıp kayıtta yapabilirsiniz