canskr ameliyata gittiğinde odanın her tarafını dezenfekte ettim kapı kolları musluklar,kullandığımız dolap ,yatak kenarları ,yani tüm yüzeyleri sildim sürekli ellerimi yıkadım,çünkü çok hassas bir süreç,zaten ziyaretçi kabul edilmiyor anne baba dışında ,eşim de ben de maskeyle gezdik ,evde de ziyaretçi kabul etmedik ve annemde geldiğinde sürekli el yıkıyordu ve maskeyle geldi destek için , 3 ay enfeksiyon riski var. Kalabalık ortamlarda bulunmayın ,çok geçmiş olsun rabbim şifasını versin esirgesin inşallah,bu arada kıyafet olarak önü düğmeli giysiler alın çünkü yara bakımı oluyor ya da giydirip çıkarması zor oluyor,biz hastanede almak zorunda kaldık bilmediğimiz için, işinizi kolaylaştırır