cbaykus Sakın sakın alıştırmayın derim, ilk 4 ay çok güzel bir uyku düzenimiz vardı emer gazi cikar yatagina yatirirdim pis pis bile demeden uyurdu, bana da sizin gibi memede uyut rahat edersin ilerde dediler, 7. Ayın sonuna kadar zor dayandım ve bi gün canıma tak edince memede uyutmayi biriktirdim, sakın alıştırmayın gece sürekli uyanma gündüz sürekli memede uyuma, sürekli size bağlı olma başka kimsede uyumama gibi gibi bir sürü şeye neden oluyor. Güzel bir düzeniniz varken onu bozmayın