Kızlar bebeğim 8 aylık emziriyorum. Ertesi gün hapı ella kullandım dün akşam 8 gibi. İlk sütümü sağdım mavimsi renkteydi döktüm. Birkaç gün kızımı emzirmeyecektim ama bugün ne olduysa asla biberon kabul etmiyor. Buzlukta sütlerim vardı içmedi, mama yaptım onu da içmedi. Ne yapacağımı şaşırdım emzirsem sakıncası olur mu 🙁