Daha önce de yazmıştım post açmıştım sevgili annelerim resimde göreceğiniz üzere oğluşumun yanağında aylarda geçmeyen egzama var kortizonlu krem kullandık,normal Mustelanın tüm ürünlerini kullanıyorum .yetmedi temre diye hocaya çizdirdik okuttuk .Şeftali yaprağının suyu çok iyi geliyor dediler onu yaptık yok yok geçmiyor.6 ayı geçtik ne alerji testleri olduk gene yok sastım kaldım kasıntısından bebeişim gece uyuyamıyor ve bu duruma çok üzülüyorum.çâresini çözümünü bulan varmı🥹