Benim 2si de yemek seçmez çok şükür😂 Biz ne yersek yediriyorum beğendiklerini iyi yerler beğenmediklerini de çok yemek istemezler. Yemek istemeyeni zorlamam çok çok açlarsa hiç yemedilerse yoğurtlu makarna çok severler onu yaparım. Yada mantıyı yoğurtlarız ya onu da çok seviyolar djdjdjkd ama en başından beri yemek istemediklerinde aman açlıktan ölürler diye büyütmedim yemek istemeyeni kaldırdım hiç bişey vermedim acıkıp acıkıp geri yediler. Zaten tadını sevmediği yemeyecekleri şeyleri anlıyosun yani o zaman aç bırakamam tabi sevdiklerini yaptım snsjddjdj