Boncukdefne52 Temmuz da doğum yapacak memlekete giderken hediye olarak set yapıp götürmek istiyorum, motif suveter ,patik, toka, çanta gibi gibi . Şu modellerde kararsız kaldım . Mavi yi daha sonra kızım için de düşündüm anne kız kombini yaparım diye ama . Sizede fikir sormak istedim sizce hangisi
mamado Boncukdefne52 biraz kişisel bu işler tabii ki ama ikinciyi çok beğendim ben, hem yaz için daha iyi biraz daha delikli duruyor. Sonuncu çok renkli geldi, ilkinin de fırfırlı 3 boyutlu olmasını beğenemedim. İkinci ideal bence
Boncukdefne52 mamado ilki biraz daha büyük cocuklarda güzel durur gibi 1,2 yas için pembe biraz daha ideal duruyor sanki bencede .🌸
Boncukdefne52 [silindi] örgü deyince akan sular durur, kızım küçük olduğu için kısıtlı zamanlarda örüyorum ama herseyi öresim geliyor 🤭🤭 teşekkür ederim
[silindi] Boncukdefne52 rahmetli annem de örgü ustasıydı her kış sezondan bir iki parça seçerdim aynısını örer verirdi o kadar kıymetli ki. Şimdi dolabımda duruyorlar giymeye de kıyamıyorum asla atamam da. Ondan bana hatıra ☺️ yani demem o ki kızınız çok şanslı 🤩
Boncukdefne52 [silindi] örgü bence yıllarca kullanılabilecek birsey anneden kıza , toruna miras kalacak kadar en güzel hatıra, çok teşekkür ediyorum 🌸
Boncukdefne52 papatyakokulum_ evett örülecek belli oldu sanırım 🤭🌸 ben hangisini görsem öresim geliyor 😄