gmzalmla Kızlar biz hepatit b aşılarını olmuştuk şimdi normalde 5 li karma olacaktık ona da hepatit b eklenmiş vurdurmak istemedim ama bi sorun olmaz diyolar yaptıran var mı yan etkiler nedir
keskindogan gmzalmla Merhaba yaptıydınız mı? Nasıl geçti. Bizim hemşire hepatiti vurdurtmayabilirsiniz dedi önceden olduğu için
womanmom15 Benim kizimda 2.doz hepatit b vuruldu bilmiyorum hemsiremizde yazmadi bundan sonraki aşı ne bide asilara yeni sistem gelmiş galiba eskisi gibi sürekli aşı vurulmak yerine bi kere de bütün aşıları karistirip mi vurucaklar acaba