19 ay önce doğum yaptım iki ay emzirdim sonra bazı sebeplerden emzirmeyi bıraktık. Ama sütüm hala kesilmedi. Hala sıktığım zaman fışkırarak süt çıkıyor. Çok zaman geçti aradan kesilmesi gerekiyordu artık. Tiktokta bi tane kadında benim gibi süt geliyor diye doktora gitmiş ve meme kanseri olduğunu öğrenmiş. Hemen randevu aldım bunu görünce . Var mı bu durumu yaşayan acaba ? Ben mi evham yapıyorum anlamadım