Arkadaşlar naçizane bende bir şey demek isterim.bir doktor üfürüm var derse muhakkak kulak verin ve çocuk kardiyolojiye gidin.ikizlerimden oğlumda da kızımda da üfürüm vardı.fakat bu üfürüm oğlumda kalp rahatsızlığı olduğunun sinyallerini verdi ve açık kalp ameliyatı oldu.kizimin ise masum çıktı ama 4 yaşta kontrol için tekrar gideceğim.yani millet ne derse desin benim oğlumda vardı kızımda çıktı, yok yegenimde de vardı,komşunun kızında da vardı.. aman ne olacak geçer diyenlere kulak asmayin.sakin.gidin araştırın öğrenin doğrusunu.