Anneler selam, bebeğim dokuz aylık üç gündür ateşi var bugün dördüncü gün. Ben ateşten çok korkarım o yüzden ilk günden hastaneye gittim crp influenza temizdi bi şey yoktu ast alt bi tık yüksekti calpol dolven dönüşümlü denildi verdim ikinci gün biraz daha kötüleşti halsizleşti tekrar gittim yime her şey temiz ast alt yükselmiş yine calpol dolven sonraki gün kontrol denildi. Bir de ateş düşürücü serum verildi döndük eve. Genel durumu iyi steş ara ara yükseliyor ama çok değil akşam kontrole gittik bu sefer ast alt olması gerekenin nerde
Yse 3 4 katına çıkmış ultrason istendi verdik temiz çıktı ama değerler çok yüksek olunca antibiyotik başlandı bu arada boğazı şiş boğaz enfeksiyonu ateş ve burun akıntısı var. Doktor viral enfeksiyonlarda değerlerin arta bileceğini söyledi. Ancak antibiyotiğin yanında enzimler düşsün diye imuran verdi. Okuduğum kadarıyla bu çok ağır bir ilaç. Ayrıca paresetemol içeren ilaçlar da aynı şekilde enzimleri artıyor zaten. Artık dört gün oldu cuma tekrar kontrole çağırdılar enzimlere bakmak için. Açıkçası bu kadar uzayıp bi de hiç bir değişiklik olmadan daha da ilerleyince ben korktum başına gelen var mıdır yardımcı olabilecek