Kızım on aydır özel eğitim alıyor yaşıtlarından geride bazı yönlerden.alıcı dili yaşıtlarına yaklaştı.ben çokk zorlanıyorum kızlar.hep bi ağlama hali ama her an.akşam işten dönesim gelmiyor eve.öyle bir bağrış çağrış kaos ortamı yaratıyor ki durduk yere,ne çayımı içiriyor ne yemeğimi yediriyor düzgünce.dün gece yine durduk yere iki saat boyunca ağladı bağırdı fırlattı her şeyi.ne istiyosun ağlama artık diyorum tekrar ediyor.arkadaşımın oğlu var aynı yaşta,evde kendi kendine oyalanıyor zorlamıyor diyor.gerçekten bir araya geliyolar bakıyorum çocuk top oynuyor bizi inceliyor yerinde duruyor,bizimki 5 dk sonra oyuncaklara ilgisini kaybedip başlıyo bana sarılıp ağlamaya