Kızlar merhaba, kızım yakında kreşe başlayacak ve bıyıkları var. Çocukken bende çok tüylü ve çocuktum ve inanılmaz zorbalığa uğruyordum. Kızımın bunları yaşamasını asla istemiyorum. Aranızda bunu yaşayan var mı nasıl bir çözüm buldunuz. Kızımın kendine olan özgüvenini kaybetmesini istemiyorum. Sosyal hayattan ve okuldan soğumasını istemiyorum. Sir yapıştırmayı bile düşünüyorum 😭😭😭