Eylül ayında deri altı implant taktıracaktım ama videolardan korktum son anda vazgeçtim. Maalesef doğum kontrol yöntemlerinin hepsinin ama hepsinin dezavantajları var. Kişiden kişiye değişiyor. Kilo, sırt ağrısı bel ağrısı, kesilmeyen adet, hiç adet olmama vs vs… en son herkesin deneyimi farklı diyerek implantta karar kıldım. En güvenlisi ve konforlusu bu geldi. Umarım hayırlı olur.. eczaneler açılınca gidip implantı mı alacağım ama neye göre aldınız implantı yardımcı olabilir misiniz?? Eylül ayında doktorum herhangi bir şey söylememişti..